Over ons

Full service direct marketing en media aanbieder in lucratieve doelgroepen en niche-markten

N.A.W.plus Marketing en Media onderscheidt zich van andere marketing bureaus door de focus op speciale doelgroepen met grote potentiële mogelijkheden.

Door een uitgekiende inzet en aanbod van diverse unieke promotiemedia en een multi-mediale aanpak is N.A.W.plus Marketing en Media een interessante sparring partner voor allerlei organisaties uit verschillende branches afkomstig zoals de fondsenwerving, uitgeverij, fmcg, postordering, levensbeschouwing en vele andere branches.

Onze primaire doelgroepen zijn huishoudens met een levensbeschouwelijke achtergrond (BtoC) en religieuze organisaties (BtoB). Binnen deze doelgroepen zijn weer veel verschillende segmenten te ontdekken. Wij kennen deze markt door en door en halen met onze direct marketing- en responsmiddelen voor u de krenten uit de pap. Ons motto is respons, respons en nog eens respons! Neem eens contact op voor een vrijblijvend adviesgesprek.

Met de direct marketing diensten van N.A.W.plus Marketing en Media is het altijd feest voor de klant!

Al sinds 1998 brengen wij ieder jaar een nieuw product op de markt

N.A.W.plus Direct Marketing Diensten is in 1998 begonnen met Rejoice felicitatiedienst. Vanuit het kantoor te Soest en vanuit onze verzendhuis te Nieuwendijk verzenden wij felicitatiedozen rond geboorte, huwelijk, verhuizing en huwelijksjubileum.

Veel media (landelijke bladen, regionale kranten en vakbladen) gaven hier redactionele aandacht aan waardoor de felicitatiedienst een vliegende start kon maken.

In 2000 zijn wij gestart met de Vakantietas. Met vrolijke promotietasjes met samples, magazines en informatie beleveren wij tientallen campings, bungalowparken en reisorganisaties gedurende de zomermaanden.

In samenwerking met Wegener DM Nederland zijn wij een speciale editie in 2001 begonnen van toe nog de carddeck “Prettig Kennismaken”. Deze editie was gericht op protestants christelijk Nederland.

Sinds 2002 hebben wij onze adressenverhuur en listbroking actitviteiten gestart. Met behulp van onze eigen adresbestanden en in toenemende mate bestanden van derden bouwen wij een interessante portfolio op van diverse unieke adresbestanden.

In 2003 zijn wij met een eigen bonboekje gekomen onder de naam “Proficiat”. Tweemaal per jaar (voorjaar en najaar) geven wij dit responsmedium uit.

In 2004 hebben wij in samenwerking met BVM onze adresbestand portfolio uitgebreid door verrrijking via enquetes en validatie technieken.

In samenwerking met toenmalig uitgeverij EB Media zijn wij in 2005 gestart met de e-commerce site servicepunt.nl. Via deze site konden consumenten zich abonneren op diverse tijdschriften, gratis hun verhuizing doorgeven aan instanties via onze verhuisservice en kans maken op prijzen. Deze website is in 2009 gestopt.

Tevens hebben wij in 2005 het bedrijf ProImpulsion overgenomen. Dit bedrijf geeft promotionele presentaties bij verenigingen. In 2007 is dit inmiddels weer overgenomen door de oude eigenaar.

In 2006 zijn wij gestart met praktische workshops voor met name charitatieve en levensbeschouwelijke organisaties.

In 2007 en de jaren daarna hebben wij ons meer toegelegd op internet, e-mailings en online responsmedia. Onder meer via de firma Questdata. Questdata richtte zich op online marktsegmentatie systemen zoals voorkeur.nu. Deze activiteiten zijn in 2011 door Provident BV overgenomen.

Verder is een onderdeel van ons bedrijf het geven van creatieve workshops op gebied van kunst & cultuur zowel voor bedrijven als particulieren. Dit onderdeel heet atelier Hupsakee. Bekijk de site van het atelier maar eens.

Van 2009 tot 2011 hadden wij samen met Leadhouse het unieke online leadgeneration concept www.watgelooftu.nl. Op deze site gaven mensen hun mening over diverse religie onderwerpen en levensbeschouwingsvraagstukken.

Tevens presenteerden een aantal met name levensbeschouwelijke organisaties en charitatieve instellingen zich in de enquête. Rond de belangrijke feestdagen lanceerden we telkens een nieuw online thema enquete.

In 2011 zijn wij gestart met Vibe Media BV. Vibe Media BV exploiteert onder andere Offertenmarkt.de.

Offertenmarkt was dé online offerte-marktplaats voor freelancewerk in Duitsland. Offertenmarkt biedt opdrachtgevers snel toegang tot een grote groep freelancers. Freelancers krijgen eenvoudig toegang tot nieuwe klanten en dus tot nieuwe omzet.

In 2012 zijn wij gestart met een aantal nieuwe diensten:

De ontwoeker- en bespaarsite www.servicepunt.nl.
Met stappenplan en bespaartips om van dure polissen en bank- en verzekerproducten af te komen. Dit was een particulier initiatief zonder winstoogmerk.

Ook zijn wij in 2012 gestart met een praktijk voor creatief coaching & therapie voor met name kinderen en jongeren. Specifiek voor scholen hebben wij de kunstvanhetbeleven opgezet.

In 2015 zijn wij gestart met www.detekenschool.nl en in 2016 zijn wij begonnen met de verkoop van professionele verf- en tekenproducten.

In 2017 hebben wij het kerkelijke adressenbestand van Oase Media overgenomen. Een uniek adressenbestand van meer dan 30.000 adressen van o.a. gemeenten, predikanten, pastores en diaconieën.

In 2017 zijn wij gestart met een escaperoom voor kinderen. In 2018 breiden wij dit uit naar liefst 3 escaperooms op een nieuwe locatie. Kijk op www.escaperoombarneveld.nl

2017 was een druk jaar want in dat jaar zijn wij een dating website gestart onder de naam Truelove-rwanda met als focus singles in Rwanda die op zoek zijn naar een serieuze relatie. Al snel hebben wij de dating website uitgebreid naar Tanzania, Oeganda en Kenya. 

Vanaf 2018 is zandkunstenares Helene actief met het geven van zandkunstvoostellingen op scholen, kerken, bedrijven en particulieren.

Vanaf 2020 zijn wij ons gaan toeleggen op het produceren en vermarkten van tekenlessen op video. Inmiddels hebben wij al tientallen online videolessen in ons assortiment over diverse thema’s en technieken.

Wij hebben plannen genoeg om te ondernemen!

Meer informatie via info@nawplus.nl

Wij zijn dankbaar en trots dat zoveel klanten vertrouwen in ons en onze producten hebben:

Landal Greenparks, Heinz bv, Evangelische Omroep, Inspirit Media,  DVZ Zorgverzekeringen, World Vision Nederland, Nestlé Nederland BV, Beter-uit Reizen, Bartimeus Sonneheerdt, Beiersdorf NV, EDM Media Group, MDS, Diabetesfonds, Reformatorisch Dagblad, Nederlands Bijbelgenootschap, Stichting Open Doors, tear, Katholiek Nieuwsblad, Stichting Dorcas Hulp, Stichting Voorkom!, Stichting Wilde Ganzen, PCN, Boekencentrum Uitgevers, DrieTour Reizen, Leprastichting, Stichting Vluchtelingen, Jongbloed Uitgeversgroep, Museumpark Orientalis, Sanoma Uitgevers, Diergaarde Blijdorp, ChristenUnie, Vipmedia Pubishing & Services, Deelstra & DeJong communicatie, Siriz, Achmea Pro Life Zorgverzekeringen, Museum Catharijneconvent, Terdege familieblad, Edukans, NCRV, Goed Idee Reizen, Charisma Nederland, Groei & Bloei Media BV, Reveil, Nederlandse Hartstichting, Stichting Operatie Mobilisatie, VBK Media, WDM Nederland BV, Henkel Nederland BV, O&S Vakanties, Oxfam / Novib, Perfetti Van Melle, Passage christelijk-maatsch. Vrouwenbeweging, Vereniging Bijbel en Onderwijs, Stichting Schreeuw om Leven, Juconi/Stichting Hoop voor straat- en zwerfkinderen, Wereld Natuur Fonds, G+J Uitgevers CV, Kras Ster Vakanties, Centrum voor Bijbelonderzoek, Oogfonds Nederland, Hotel Piccolo B.V., Reumafonds, De Verre Naasten, ZOA-Vluchtelingenzorg, Bond tegen het vloeken, Roza Accountants, UDMS, Dominass,The Bible League, L’Oréal Nederland, CNV, Kerk in Actie, Koninklijke TNT Post BV, Nederlands Dagblad, ANWB, Het Nederlands Rode Kruis, BDU, World Vision, Stichting Vluchteling, Leger des Heils, TWR, UNHCR, GrootNieuwsRadio, etc.